Saturday 15 December 2012

Lily

Արդեն ձեմռային ողջույններ եմ հղում իմ ընթերցողներին:Այսօր իմ բլոգը կրկին հյուր ունի:Կարծում եմ փոզիթիվի լավ բարեկամ,և հավատարիմ ընթերցողներից է նա:Մասնագիտությամբ հոգեբան,շատ լավ մարդ ու հետաքրքիր զրուցակից:Չափազանց պատահական ենք որոշել զրուցել ձայնագրիչի առակյությամբ ու մեր զրույցը ներկայացնել ձեզ:Իսկզբանե նշեմ,որ փորձել ենք մեր միջից հանել բացասական էմոցիանները ու ստանալ դրական լիցքեր:Թեմաները բազմաբնույթ են:Կարծում եմ ինչ-որ նոր բան կգտնեք ամեն դեպքում:
 Ողջույն Շուշան,պատրա՞ստ եք խոսել ու լիցքաթափվել մեզ հետ:
–Ողջույն փոզիթիվններին,միանշանակ պատրստ եմ,կարծում եմ հետաքրքիր զրույց կստացվի,.,.



-Առաջարկում եմ այսօր խոսել ավելի շատ,ֆիլմերից,մուլտֆիլմերից,գրական հերոսներից,չար ու բարի կերպարներից,բայց չմոռանանք նաև մեզ հուզող հարցերի պատասխանները տալ:Այ քանի որ խոսեցի մուլտերից,սկսենք հենց մուլտհերոսներից,կա՞ մի հերոս որին շատ համակրում եք կամ հակռակը չափազանց բացասական եք վերաբերվում/վերաբերվել/
-Հիմնականում սվոետական մուլտերն եմ գերադասում,կան այնպիսի կերպարներ,որ շատ եմ սիրում,բայց և կան բացասականները,օրինակ՝ «Крокодил Гена» մուլտֆիլմից  Шапоклякի կերպարը ինձ համար միշտ եղել է բացասական ու միշտ բացասական մարդկանց նմանեցրել եմ նրան....
 –Ո՞ր  հերոսին եք շատ սիրել կամ ատել/գրական կամ ֆիլմից/:
-Հիմնականում ֆիլմի տպավորությունները ինձ մոտ անցնում են դիտումից ժամեր անց,բայց ավելի շատ նախընտրում եմ հոգեվիճակային ֆիլմեր:Վերջին տեսածս ֆիլմը՝ « Игры разума»ն է:Ֆիլմը մաթեմատիկի մասին է,ով շատ հզոր ուղեղի տեր է:Նա հրավիրվում է ԱՄՆի կառավարության կողմից պետական ինչ-որ գաղտնի գործեր կատարելու համար,սկսում է ամեն բառից ծածկագրեր գտնել,տեսություններ ստեղծել,իսկ հետո պարզվում է,որ այդ ամբողջը նրա երևակայության արդյունքնէ:Հիշելով ֆիլմը կարծում եմ առհասրակ ֆիլմերի սյուժենորվ եմ  տպավորվում քան դերասաննորվ,բայց կան նաև սիրլեի դերասաններ:
-Ի դեպ ես եմ ուզում հարց տալ քեզ/Շուշան/,մաթեմատիկները  Նոբելյան մրցանակ ստանու՞մ են,ինչքանով,որ ես գիտեմ չեն ստանում,քանի-որ Նոբելի կնոջ սիրեկանը եղել է մաթեմատիկ և հետագայում արգելվել է մաթեմատիկներին տալ այդ կոչումը:
-Օ՜՜ հետաքրքիր տեղեկությունն էր,հաստատ չեմ կարող ասել մի քիչ փորփրեցի,կարծես թե չկա:
-Իսկ դուք սիրու՞մ եք Պարոն Բինին:
-Գիտեմ,որ դու համակրում ես նրան,բայց պետք է անկեղծ լինեմ այդքան էլ չէ:Ինձ համար իր կերպարը՝ միշտ ամեն ինչի անպատասխանտու կերպով մոտենալն է նաև ամեն ինչ փչացնելը:Ամեն դեպքում նա  արտիստ է,շատ սիրված ու ես գիտեմ դեպք,երբ նա դւորս է եկել բեմ շատ քիչ արձագանքներ ստացել,շատ ծանր է տարել այդ փաստն ու անգամ այդ դեպքից հետո տեղափոխվել է հիվանդանոց:


-Այ դուք  հնարավորություն ունեք հետևել մուլտֆիլմի ստեղծմանը,ձեր  քույրը անիմատոր է,երբևէ հետևե՞լ եք:
-Ոչ աշխատում եմ այդ տանջալից պրոցեսին չհետևել,քանի որ մի քիչ էլ հիասթափվում եմ:Բայց  պիտի ասեմ,որ սիրում եմ նրա աշխատանքները և գիտեմ,որ ապագայում ավելի հետաքրքիր մուլտեր են սպասվում:Ես նախընտրում եմ Սովետական մուլտֆիլմերը,այ օրինակ՝ «Летучий корабль»ը:
 -Ձմռանն ավելի էմոցիոնալ եք դառնու՞մ,թե՞ ոչ....
-Կարծում եմ էմոցիոնալ լինելու համար եղանակը/գոնե ինձ մոտ/ այդքան էլ մեծ դեր չունի:Դե ավելի կոնկրետ հուզական երևույթ եմ համարում էմոցինալ լինելը:Կարծում եմ ես ոչ միշտ եմ էմոցիոնալ:
-Իսկ օրինակ՝ բնությունն համարում եք կատարյալ:

-Կատարելությունը անթերի իրավիճակն է ինչ-որ երևույթի:Այո բնությունն համարում եմ կատարյալ,եթե ուսումանսիրում ենք գոնե մի ծաղկի կառուցվածք,տեսնում ենք թե ինչքան ճշգրիտ հաշվարկված է այդ բույսը,և առհասրակ բնության բոլոր տարերը,այդ թվում նաև մարդը:/մեծամասմաբ ֆիզիկապես/
Մարդու ուղեղը այնքան կատարյալ է և այնքան ուժ ունի,ու այնքան շատ բաներ կաորղ է անել,որ գուցե մենք չենք էլ պատկերացնում:

–Սիրու՞մ եք կենդանական աշխարհը,և որ կենդանուն առավլ ևս:
-Այո սիրում եմ,ինձ/աչքերս/ կատվի եմ նմանեցնում,բայց պետք է անկեղծանամ կատուներին չեմ սիրում, քանի որ նրանք ինձ համար շատ խորհրդավոր են և դա ինձ հունից հանում է,իսկ  կենդանի պահել չեմ սիրում,դա ինձ համար բավականին մեծ պատասխանատվություն է:/չնայած մենք շուն ունենք,բայց նրա խնամքով զբաղվում է եղբայրս/
–Ունե՞ք սիրելի երկիր:

 -Այո Անգլիան է:Առաձնապես յուրահատուկ բաներ ասել չեմ կաորղ այդ երկիրի մասին,ամեն դեպքում ինձ շատ են դուր գալիս անգլիացիները,իրենց մշակույթով անգամ իրենց ծագմամբ ու ինձ համար նպատակ է գնալ անգլիա ու տեսնել Վեսթմինսթերյան Աբբայությունը կամ Բուքինգեմյան պալատը:/եթե անկեղծ լինեմ նման թեմաների շուրջ մինչ այժմ չէի մտածել,ասյիքն թե որ գիրքը,երգը,քաղաքն եմ սիրում,բայց հուսամ սպառիչ էր պատասխանս/
-Օրինակ՝ վերջերս շատ են անգլոմանները,առաջ «անգլոման» ասվածը հիմնականում վերաբերվում էր ֆուտբոլասերներին,սիկ այսօր ամեն քայլափոխի կան նման մարդիկ:
-Այո վերջերս ամեն քայլափոխին կարելի է հանդիպել անգլիայի դորշով կամ անգլիան խորհրդանշող որևէ պրինտով աքսեսուարներ կրողների:Գիտեք գուցե դա նորմալ է և նրանք էլ իսկապես ինչ-որ բան գտել են իրենց համար այդ երկրում,բայց ես չեմ սիրում նման բնույթի երկրպագումներ,փոխարենը ես վերջերս ընթերցում էի Մարի Ստյուարտի կենսագրությունը ու դա ինձ համար ամբողջ Մեծ Բրիտանիայի պատմությունն էր/նաև Էլիզավետայի դեմ պայքարը/,ամեն դեպքում առաջարկում եմ հանգիստ թողնել այդ դրոշները:
-Էլիզաբեթ 2-ին սիրում եք,իսկ ի՞նչ կասեք Լեդի Դիաննաի մասին:
- Էլիզաբեթն ինձ համար շատ մեծ կամքի տեր,բնավորությամբ ու շատ հզոր կին է,չգիտեմ թեպետ Դիաննաին ևս գնահատել եմ ու հարգել այնուամենայնիվ գնահատում եմ նաև Էլիզավետային:
-Արդյո՞ք կան մարդիկ, ովքեր ձեզ համար «կուռքեր» են:
- Բնականաբար կուռքեր չունեմ,բայց կան մարդիկ որոնց ինչ-ինչ պայմաններում փորձում եմ նմանվել ու փորձում եմ նրանցից ինչ-որ բաներ սովորել:/դրանք հիմնականում գրական կերպարներ են/
–Երաժշտությունը ձեր համար «կյա՞նք» է:
-Չեմ կարծում,ինձ մոտ այդքան բարձր հուզական ֆոն չի առաջանում երաժշտություն լսելիս,առավել ևս չեմ ապրում երաժշտությամբ,բայց լսում եմ շատ հաճախ ու երբեմն այն օգնում է:Ուղղակի հիանում եմ մի շարք երաժիշտներով,նրանց ստեղծագործություններով ու թե ինչպես են նրանք ապրում երաժշտությամբ:
Վերջերս հիմնականում լսում եմ անյպիսի երգեր որոնց իմաստը հասկանում եմ,ռուսկան երգեր եմ լսում  /Նիկոլայ Նասկով/,տրամարդությունից է կախված,կարող է և իմ ոճին չհամապատասխանող երգեր լսեմ:

-Կա՞ այդպիսի երգիչ կամ երգչուհի ում չեք սիրում/շատ/
-Այո կա`Սիլվա Հակոբյանը,ես ուղղակի չեմ կարողանում ընկալել նրա «արվեստը»:
-Իսկ ո՞ր ստեղծագործությունն եք շատ սիրում կամ հակառակը:
-Ճիշտն ասած իմ առաջին գիրքը եղել է Րաֆֆու «Սամվել»ը և դա եղել է ինձ համար ամենա բարդ գիրքը կարող եմ ասել այդ գրքից հետո ինձ մոտ «ֆոբիա» է առաջացել գիրք կարդալու հանդեպ:Չգիտեմ գրականագիտական տեսանկյունից չեմ ուզում քննադատել ստեղծագործությունը,ուղղակի սկսած այդ գրքի ծավալից/այն բավականին փոքր տարիքում եմ ընթերցել/ արդեն վախ էր առաջանում իմ մեջ:Ես այդպես էլ չեմ ավարտել այդ ստեղծագործությունը:Հիմա իմ սիրելի գրքրեն հիմնականում մասնագիտական են:
-Մի քանի հարց էլ ձեր մասնագիտության վերաբերյալ:Որպես հոգեբան ո՞ր խմբերի հետ եք աշխատել:
-Ես աշխատում եմ միայն երեխաների և անչափահասների հետ:Աշխատել եմ «Անչափահասների ուղղիչ տանը» և էլի տարբեր կազմակերպություններում:Շփվել եմ մտավոր հետամնաց,աուտիզմ ունեցող,դաունինգ հիվանդություն ունեցող նաև Երևանյան հիւվանդություն ունեցող երեխաների հետ:Շատ ինդիվիդուալ են երեխաները,մանավանդ նման հիվանդությունների ժամանակ և առաձին մոտեցում է անհրաժեշտ ամեն մեկին:
-Իսկ ո՞ր դեպքն է,որ շատ տպավորվել եք դրանից և հիշում եք մինչև հիմա:
-Կա նման դեպք:Երբ ես 4-րդ կուրսում էի,որպես պրակտիկանտ գնացել էի «Վարքի խանգարում ունեցող երեխաների կենտորն»:Այնտեղ շփվեցի մի անչափահաս աղջկա հետ, ով սեռական բռնության էր ենթարկվել:Նա  դարձել էր գերագրեսիվ և ագրեսիան իր համար պաշտպանական միջոց էր:Ճիշտն ասած ես չկարողացա օգնել այդ աղջկան,քանի որ դեռ շատ անփորձ էի:Ամեն դեպքում մի գաղտնիք բացեմ,երբ մարդուն ուզում ես մխիթարել պետք է նրան ասես՝«դու միակը չես,աշխարհում քո  նման միլիոնավորներ կան ու բոլորն էլ դուրս են եկել այդ իրավիճակից»:

-Եվ վերջում մեջբերում եմ Շուշանի մտքերից,որոնք ինձ համար շատ հետաքրքիր են:
«Ես չեմ ստում , որ չկորցնեմ վստահությունս»,«Ես հաջողակ եմ, քանի որ երբեք չեմ համակերպվի անհաջողակ լինելու մտքի հետ»,«Երբեք մի վիճիր հիմարի հետ, մարդիկ կարող է չտարբերեն թե ձեզանից ով է խելացի......... միանգամից հարվածեք դեմքին»:D

-Շատ շնորհակալ եմ Ձեզ Շուշան ինձ հետ հետաքրքիր ու երկար զրույցի համար/շատ բաներ էլ դուք չեք կարդա :ճ/Հուսով եմ ընթերցողի համար ձանձրալի չի լինի մեր զրույցը այլ ընդհակառակը:Իմ բլոգը էլի է սպասելու ձեզ:
-Ես էլ եմ շնորհակալ,ես լիցքաթափվեցի,ու ինձ համար էլ էր հաճելի:Իսկ ես հույս ունեմ,որ ընթերցողը մեզանից սվորելու ինչ-որ բան կունենա:Շատ փոզիթիվ էր ձեզ մոտ:Ես էլի կգամ :)
 Եղե՛ք փոզիթիվ,.,.,:)
photo's by Tsovinar

No comments:

Post a Comment