Tuesday 23 October 2012

....



Երբ  կատարյալ անորոշություն ա տիրում ու քեզ դա չի հուզում,նշանակում ա,որ դու նորմալ մարդ ես,այլ ո՛չ հակառակը:Կհամոզվես կյանքիդ ընթացքում,եթե մանավանդ իգական սեռի ներկայացուցիչ ես:Նախ քեզ կսփոփես նրանով որ«բոլոր աղջիկներն էլ չգիտեն,թե ինչ են ուզում կյանքից»:Հետո որոշ ժամանակ չես հասկանա,թե ի՞նչ ես անում ու ինչու,և ինչպես ասում են/«այնքան տխուր էր,որ անագմ արտասվել չէր կարող» /այնքան  կբթանաս,որ մտածել անգամ չես կարողանա:Հետո ..դե էլ ի՞նչ հետո,մնումա հասկանալ,որ բղավելն ու նյարդայնանալը երեխայական բաներ են,երգ լսելն էլ դեղամիջոցի նման մի բան,բթացնելու,չհասկանալու համար,թե ինչ ա կատարվում կողքդ ու ո՞վ ես դու:Չէ դժվար չի,բոլորս էլ գիտենք մենք «բանական մարդ ենք»… անիծվեր Դարվինի ձեռքը ու բերանը,որ նման կոչումներ ստեղծեց մեր համար:Բանական այնքան բանական,ու այնքան ամբիցիոզ,բանական ու այնքան ինքնասիրահարված,բանական ու...
Հտեո դե մտածի՛ր էլ ի՞նչ անես,ու՞մ կարդաս,ո՞ր գրողի,ո՞ր երգիչի հետ կռվես/էդ էլ միայն նրա համար,որ իրենց տեսնել չես կարող.ստացվումա կկռվես ինքդ քո հետ/:Դե, դե հետո նայի՛ր առաջ,նայի՛ր հետ,.,.,նայի՛ր ներկայիդ,.,,դատարկություն, բացարձակ ժամավաճառություն,նյարդայանցում,քաղքենիզմ,հիմարություն, դաունացում ու էլ ի՞նչ ահավր անուն կա...Մի վայրկյան մտածիր աշխարհիդ ու մարդկությանդ մասին,.,.,օ՜՜ ոչ դու փոքր ես նման բաների մասին մտածելու համար,հա՛ փոքր ես կգժվես,.,., մտածիր սիրելու,երգելու, բարձրակարունկ կոշիկներ հագնելու մասին,.,.,օ՜՜ ոչ դու չափազանց փոքր ես ոտքերդ ջարդելու ու սենտիմենտանալու համար,..,.,
Մի խոսքով ինչու՞ ես երկարացնում,ասա ամեն ինչին ու ամեն մեկին Пошла вон!
Թեթևացար. դե  ապրիր այդ սկզբունքով,.,.էլ ո՛չ մի քաղքենի,ո՛չ մի ամբիցիոզ,ոչ մի «բանական մարդ»,.,., ու կարևորը ո՛չ մի փիլիսոփայություն,.,.քո համար ապրի՛ր
ու մի քիչ, քիչ ստեղծիր նման տեքստեր,.,., եղի՛ր փոզիթիվ,.,.,

No comments:

Post a Comment