Saturday 4 May 2013

Վերջակետիկ :)



Այս բոլգս նվիրում եմ ինձ համար շատ հարազատ մի մարդու:Այսօր մեր «վերջակետիկը» դառնում է 17 տարեկան:Գիտեմ,որ հենց կարդա ջղայնանալու է  վերնագրի վրա,բայց հատուկ եմ ըտրել:/ինքը կհասկանա/Մենք իրար ճանաչում ենք դեռ անհիշելի ժամանակներից,ու հենց այդ ժամանակներից էլ իրար համարում ենք ընկերուհի:Միասին անցել ենք կյանքի մի քնաի փուլ.սկսած տուն-տունիկ խաղալուց մինչև այսօր 17 տարեկանում պարապելու ու ընդոունվելու փուլերը:Մենք իրար հետ երբեք չենք վիճել/չնայած մեկ-մեկ փոքրիկ ըդհարումներ լինում են/ ու ամենա ճիշտն ու հավես այն ա մեր շփման մեջ,որ ոչ մի անգամ չենք մտածել «բայց մենք լավ ընկերներ ենք ,թե՞ ոչ»,.,.,.

Ու այսպես արդեն մեծացանք Ամ հիմա էլ երեխա չենք,բայց մեկ է իրար երեխա ենք համարում,որովհետև երկուսս էլ նման ենք մտածում/թեև շատտ հարցերում շատ տարբեր/,.,.,Հիմա չեմ ուզում հուզական ինչ-որ պատմություններ հիշել,բայց վերջակետիկ ջան ուզւոմ եմ,որ քո բազմակետի պատմությունը սկսի հենց այս տարվանից,ուզւոմ եմ բլոգումս դու էլ լինես,ես ու բոլգս էլ շնորհավորենք քեզ ու մաղթենք շա՜՜տ լավ բաներ…
Ի վերջո ազատվենք այս անիմաստ «տանջանքներից» ու էլի ժամերով խոսենք,մեկս մեկի համար նոր երգեր պեղենք,գրքեր կարդանք քննարկենք,ինձ ստիպես որ այս կամ այն կինոն նայեմ,ամեն ինչ մի կողմ «The Vampire Diaries»-դ մինչև վերջ նայես,ես ու էն մի գժուկը,որ շատ ծիխաղենք չջղայնանաս,մի խոսքով թուշիկներդ միշտ կարմիր,ժպիտդ միշտ դեմքիդ հա ու մեկել միշտ վերջակետիկ լինես ,.,.,.,.բազմակետիկսսս ծնունդդ շնորհավո՜՜՜ր,.,,,,
/մնացածը առանձին/




No comments:

Post a Comment