Sunday 17 June 2012

Այստեղ մարդիկ են ապրել

Ստորև ներկայացնում եմ մի «ֆոտոշարք»,որը արել եմ ինքս:Կոտայքի մարզի Եղվարդ քաղաքի մի շինություն:Անկեղծ ասած ես այդպես էլ չկարողացա ստույգ տեղեկություններ հավաքել շինության ու այդտեղ բնակվողների մասին:Այժմ այնտեղ ապրողներ չկան:Այն մեր շրջանում հայտնի է եղել «հյուրանոց» անվանվամբ:Այդ մարդիկ այսօր տեղափոխվել են տարբեր տեղեր:Ինչպես ինձ ասացին, նրանցից մի մասին տարել են Ղարաբաղ/չգիտեմ ինչքանով է համապատասխանում իրականությանը/ ոմանք քաղաքում են դեռ և այդպես.....
Շենքը դեռ բնակեցված ժամանակ եղել է ոչ բարվոք վիճակում:Երևի նկաներում պակասում եմ շենքի պատուհանները/կամ պատուհանատիպ ինչ-որ բաներ/ որոնք եղել են բնակեցված ժամանակ:Կարող եմ հավելել,որ բնակիչներից մեկը ժամանակին եղել է իմ դասընկեր:Այս պայմանները նաև առաջացել է  բնակիչների ապրելակերպից,այնուամենայնիվ....
Մեկնաբանություններն ու կարծիքները թողնում եմ ձեզ:
          











No comments:

Post a Comment